E-mailmarketing

Je klanten (periodiek) op de hoogte houden met gepersonaliseerde e-mails? Laat ze met e-mailmarketing zien dat ze gehoord worden.

Plan een adviesgesprek

Met e-mailmarketing laat je de mails uitblinken

Heb jij een klantenbestand waar je meer uit zou willen halen? Vind je het belangrijk om hen periodiek op de hoogte te houden? Misschien wil je op bepaalde momenten automatische (gepersonaliseerde) mailings versturen? Dan is e-mailmarketing via Gonect écht iets voor jou.

Sfeerfoto Willem van DurenBeeldmerk Gonect

3 voordelen van e-mailmarketing

1 / 3

De kosten zijn relatief laag, zeker vergeleken met de hoge opbrengsten. Dit komt doordat je relevante content pusht naar een ontvankelijke (vaak warme) doelgroep.

2 / 3

Slimme automatiseringen zorgen voor een efficiënte opvolging van contacten. Je kunt precies instellen bij welke gebeurtenissen bepaalde mails verstuurd worden.

3 / 3

De resultaten kunnen we tot in detail meten en rapporteren. We laten zien wat goed gaat en wat beter kan.

E-mailmarketing bij Gonect

Wil jij slimmer omgaan met jouw adressenlijst? Wij kunnen dit voor je realiseren. Sterker nog: we weten zeker dat we jouw verwachtingen van e-mailmarketing zullen overtreffen! Dit doen we met doordachte automatiseringen en de mooiste mailings. Als het eenmaal staat, zijn we nog lang niet klaar. We blijven aan de knoppen draaien en nieuwe dingen proberen. Doorontwikkelen: da’s nou écht Gonect.

Kristy met beeldmerk Gonect

We gaan als volgt aan de slag met e-mailmarketing

1. Brainstorm
2. Website-advies
3. Tracking installeren
4. Inrichting mailsysteem
5. Training mailsysteem
6. Campagnes activeren
7. Constante optimalisatie van campagnes
Koen en Gert Morris en Willem Kristy en Yip

Samen een strategie bepalen.

Allereerst bepalen we samen met jou de concrete doelen, doelgroep, kanalen, boodschap en benodigde budgetten voor e-mailmarketing. We geven hierbij aandacht aan alle fases in de klantreis. Op basis van de brainstormsessie bepalen we samen ons plan van aanpak.

Geen kant-en-klaar advies, maar passend bij je website.

In het website-advies bepalen we hoe we je website zo kunnen inrichten dat een groter percentage zich inschrijft voor jouw mailings. Zo halen we het meeste uit e-mailmarketing.

Meten = weten.

We stellen conversiemetingen in om de resultaten van e-mail goed in kaart te brengen. Met dit inzicht weten we precies welke mails goed aanslaan bij de doelgroep en kunnen we de resultaten blijven verbeteren.

E-mails die aansluiten bij je bedrijf.

Het is tijd om van de strategie werkelijkheid te maken. In ActiveCampaign creëren we automatiseringen en maken we de mails helemaal op in de stijl van jouw bedrijf.

Blijven trainen om nóg beter te worden.

Alles staat klaar! We plannen een training met je in en leren hoe je ActiveCampaign moet gebruiken. Ook laten we je gelijk zien hoe we te werk zijn gegaan. Zo weet je precies wat jouw klanten dadelijk in de inbox krijgen.

De kop is eraf. We zijn gestart.

Klaar voor lancering! Het is tijd om de automatiseringen aan te zetten en te beginnen met nieuwsbrieven verzenden. Met elke mail werken we aan jouw doelen en gaan we voor maximaal resultaat.

We blijven continu ontwikkelen en staan nooit stil.

We blijven de lat hoger leggen. Door de resultaten te analyseren en continu te zoeken naar nieuwe mogelijkheden blijven we constant werken aan betere resultaten.

1. Brainstorm

Samen een strategie bepalen.

Allereerst bepalen we samen met jou de concrete doelen, doelgroep, kanalen, boodschap en benodigde budgetten voor e-mailmarketing. We geven hierbij aandacht aan alle fases in de klantreis. Op basis van de brainstormsessie bepalen we samen ons plan van aanpak.

Koen en Gert
2. Website-advies

Geen kant-en-klaar advies, maar passend bij je website.

In het website-advies bepalen we hoe we je website zo kunnen inrichten dat een groter percentage zich inschrijft voor jouw mailings. Zo halen we het meeste uit e-mailmarketing.

Morris en Willem
3. Tracking installeren

Meten = weten.

We stellen conversiemetingen in om de resultaten van e-mail goed in kaart te brengen. Met dit inzicht weten we precies welke mails goed aanslaan bij de doelgroep en kunnen we de resultaten blijven verbeteren.

4. Inrichting mailsysteem

E-mails die aansluiten bij je bedrijf.

Het is tijd om van de strategie werkelijkheid te maken. In ActiveCampaign creëren we automatiseringen en maken we de mails helemaal op in de stijl van jouw bedrijf.

Kristy en Yip
5. Training mailsysteem

Blijven trainen om nóg beter te worden.

Alles staat klaar! We plannen een training met je in en leren hoe je ActiveCampaign moet gebruiken. Ook laten we je gelijk zien hoe we te werk zijn gegaan. Zo weet je precies wat jouw klanten dadelijk in de inbox krijgen.

6. Campagnes activeren

De kop is eraf. We zijn gestart.

Klaar voor lancering! Het is tijd om de automatiseringen aan te zetten en te beginnen met nieuwsbrieven verzenden. Met elke mail werken we aan jouw doelen en gaan we voor maximaal resultaat.

7. Constante optimalisatie van campagnes

We blijven continu ontwikkelen en staan nooit stil.

We blijven de lat hoger leggen. Door de resultaten te analyseren en continu te zoeken naar nieuwe mogelijkheden blijven we constant werken aan betere resultaten.

Zij werken al met E-mailmarketing

Ontmoet onze
E-mailmarketing specialisten

Staande foto Willem van Duren
Willem van Duren Contentspecialist
Gert Meeuws - Online Marketing Adviseur
Gert Meeuws Online Marketing Adviseur
Kristy van Berlo Contentspecialist

De mogelijkheden van e-mailmarketing

Hiervoor kun je bij Gonect terecht:

Geautomatiseerde e-mailflows

Met geautomatiseerde e-mailflows bedoelen we dat we op bepaalde momenten automatisch e-mails versturen. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Een klant heeft al drie maanden geen bestelling geplaatst en je wilt deze persoon daarom triggeren terug te komen met een persoonlijke korting.
  • Een websitebezoeker heeft een whitepaper gedownload (en aangegeven mails te willen ontvangen), waarmee deze persoon op een bepaalde interesselijst komt. Aan die lijst wordt content gestuurd die te maken heeft met de interesse om zo het contact te verleiden een volgende stap in de klantreis te zetten.
  • Een klant heeft een product gekocht. Kort na ontvangst van het product, stuur je deze klant een e-mail met andere, bijpassende producten, een review op precies het juiste moment en een mail met meer informatie over hetgeen hij/zij gekocht heeft.

 

 

Nieuwsbrieven en overige losse e-mails

Vaak bestaat je e-mailadressenlijst uit klanten, of in ieder geval uit mensen die interesse hebben voor jouw bedrijf. Dit is een belangrijke doelgroep om op de hoogte te houden. Bijvoorbeeld met een maandelijkse nieuwsbrief of een losse e-mail bij productlanceringen/persberichten.

 

Gerelateerde cases

Van een outbound naar een inbound strategie

Lees verder

Van hobbyproject tot internationaal online succes

Lees verder
Tools en certificaten

Dit zetten wij in om jouw
doel te bereiken

ActiveCampaign

Heb jij interesse in E-mailmarketing?

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal, online ambities en vraagstukken.

Zullen we een keertje kennismaken? Bij ons ben je altijd welkom: met stropdas of op klompen.

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief